divendres, 7 de setembre de 2012

La vuelta al mundo {diari de viatge, 2ª part}


Diumenge. Em llevo. Encara amb les lleganyes als ulls, miro el correu. Un missatge. Felicitats! Però si no és el meu aniversari? El llegeixo. La Jackie ha escollit una de les teves flors pel resum mensual! No m’ho puc creure! En el mural hi ha milers de fotos, milers, i totes elles meravelloses! Moltes gràcies Jackie! Un dels millors regals que m’ha donat aquest món global d’internet! L’altre, poder compartir tot això amb gent meravellosa (gràcies, Montse!).

Encara, després d’una setmana, porto d’alegria dins el cos, no reacciono, veure com les coses més senzilles són aquelles que ens fan tremendament feliços. Sóc feliç amb una càmera penjada al coll, capturar tot allò que m’envolta, capturar aquest món petit.

Fogons, cuina & fotografia: Gató d'ametlles.

5 comentaris:

  1. No mereix un altre cosa aquesta foto tan bonica, i tan alegre d'unes flors esperant ser comprades, disposades en un jerro i portar llum, alegria, vitalitat a una habitació, entrada, sala, tenda, habitació d'hospital...etc.. Fixar-s'hi vol dir, aportar tambè el teu granet al mòn virtual.
    Felicitats!!!!

    ResponElimina
  2. La lavanda no tan sols perfuma la Provença, sinó que la guarneix espectacularment.
    Una foto molt bonica i vital.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. El conjunt de l'espigol (lavanda) amb els liliums formen una foto fresca i bonica.
    Felicitats!!

    ResponElimina