dijous, 4 d’octubre de 2012

Dues vegades consecutives

Aix, ha tornat a passar! No entro d’alegria dins el vestit! Dos mesos, sí, dos mesos consecutius que Jackie Rueda ha seleccionat una de les meves fotografies pel resum mensual del grup de Flickr La vuelta al mundo. Potser no hauria de fer aquesta entrada, perquè no té més importància que la que un l'hi vulgui donar, però jo n’hi vull donar, perquè em fa feliç, perquè em fa molta il·lusió pensar que les meves fotografies puguin cridar l’atenció d’algú i agradin, que s’hi hagi fixat entre les centenars que es pengen al grup cada mes. Moltes gràcies de nou!



La foto està feta al carrer Albareda de Girona, davant de l’església del Sagrat Cor. No havia plogut, són restes de la neteja diària dels carrers de la ciutat. Aquesta va ser la última de les que vaig fer allí, perquè després d’aquesta els meus fills ja no van poder aguantar més i van saltar de peus dins el bassal. M’agrada recordar com cada fotografia té una història darrera, per petita que sigui.

4 comentaris:

  1. Qué bonic lo de la historia radera la foto, de fet, que bonic que tinguem histories que omplin les nostres vides.
    Si segueixes així haurem de demanar-te autografs...jejejeje i un book!
    La foto era fantàstica i ho mereixies, tot i que a mi, un cop mès, et diré que em va enamorar la del peu de soldat!

    ResponElimina
  2. Molt bona la història i la imatge que l'acompanya.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Felicitacions! que be gemma! la veritat es que la foto te molta expresivitat i mes si l'acompanyes d'una historia tan bonica dels teus fills. bsss

    ResponElimina
  4. No me extraña que la haya seleccionado, es genial!!!

    ResponElimina