divendres, 30 de novembre de 2012

La vuelta al mundo {rostres}

Aquest mes que avui acabem d’esgotar el bloc de cuina ha guanyat la partida a aquest de fotografia. El mes d’octubre va ser a la inversa, el tema de La vuelta almundo ‘a les mans’ em va atrapar, quan materialitzava la idea d’una fotografia ja estava pensant en la següent, les idees es succeïen una rere l’altra. Si he de dir la veritat el treball final em va encantar, m’és impossible triar-ne una com a preferida, totes m’agraden. Amb el tema d’aquest mes, ‘rostres’, no hem fet bon equip, potser perquè tampoc no era ni el moment adequat, durant aquesta època de l’any surto menys del poble, ni em trobo en el lloc adequat, amb els de casa acabo aviat i si pregunto a qualsevol persona del poble si es deixa fer un retrat per penjar-lo a un grup de fotografia a internet ja en ser perfectament la resposta. Bé, sigui com sigui, aquesta és la meva humil aportació aquest mes al grup de Flickr La vuelta al mundo, i tot i que he tirat d’arxiu m’agraden tan o més que totes les que he aportat fins ara al grup, perquè són els meus fills, algunes de ja fa uns quants anys i d’altres de més recents. Desitjo que us agradi!


(d’esquerra a dreta, de dalt a baix)
1. dulces sueños
2. ¿me buscabas?
3. después de un día agotador
4. timidez
5. ¡quiero verte siempre sonreir!

4 comentaris:

  1. Molt bona "mirada" a les cares del futur.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Son molt maques les fotos, perque son els teus fills i perque son maques. La de les pinces, en versio b, segueix sent una de les meves fotos favorites.... el nen ros es el Marc?
    Una molt bona participació...!

    ResponElimina
  3. Molt guapos :)
    Jo este mes no he participat, visc envoltada de tímids :P

    ResponElimina