dilluns, 5 de novembre de 2012

Tardor


La tardor és bonica de fotografiar, arbres amb fulles de colors torrats, grocs i ocres,  fruits de tardor, castanyes, bolets i cireres d'arboç, camins fangosos després de dies de pluja, paisatges que muden la seva aparença després del calorós estiu ja oblidat.


Aquest any encara no he fotografiat la tardor, aquests quatre dies de festa que ens ha donat el calendari, els que hem tingut la sort de fer pont, els he passat a casa, cuinant delícies que he compartit a taula amb els que més m’estimo, mudant els armaris que comencen a emplenar-se de llana i vellut, arreglant la terrassa per protegir les plantes dels primers freds i descansant una mica de l’activitat frenètica dels dies d'entre setmana.

Amb tot això, perquè volia ensenyar-vos la meva tardor, he recuperat aquestes fotografies, de les primeres que vaig fer amb la càmera nova, del parc de Sant Salvador de Santa Coloma de Farners, un lloc realment bonic i ple de records.



2 comentaris:

  1. Jo tambè adoro la tardor... no sé, te un no sé que de màgic... es com l'esclat de la primavera, en que tot reneix, verdeigen les plantes i s'omplen de brots i és renova el cercle vital. En canvi, la tardor aporta la calma, la bellessa d'interioritzar, de abrigar-se, de protegir-se, de fer-se rodó i petit per deixar que ens envaeixi l'entorn. Despres serà al revès, nosaltres voldrem envair l'entorn. Son els cercles, bonics als inicis, teidosos si duran molt (com aquest estiu). Però jo adoro la tardor que em fa sentir la força de la terra sobre mi, i em fa sentir petita i per tant em sento poseïda. Buf... m'en vaig un altre cop.. petons

    ResponElimina
  2. Unes fotos precioses que retraten molt bé la tardor.
    A mi aquesta estació m'agrada molt, per la llum, els colors i perquè no, sabors i olors.
    Una abraçada

    ResponElimina