dimarts, 29 de gener de 2013

Amb la ment dispersa

Em dóna la sensació que tinc una mica oblidat aquest bloc, potser no, potser només és que tinc la ment dispersa per diferents llocs alhora. A vegades els dies passen massa ràpids i a vegades massa lents, però sigui com sigui acaben passant, i amb ells queden les cabòries o preocupacions d’uns dies no vull dir complicats però no del color que una voldria.

Tot i això, aquests dies no he deixat de treballar en la fotografia, no tot el que jo desitjaria, però més que en la cuina, durant el Nadal en vaig fer un bon intensiu i necessitava fer-hi un break.  D’aquí uns dies faré el resum del tema mensual de La vuelta al mundo i com us explicaré en l’entrada aquest mes el tema ens convidava a fer fotografia d’interiors, i tot i que no era el meu primer desig també m’hi he sentit còmode i han acabat sortint fotografies boniques i alhora divertides. Aquesta que us mostro avui és la que tanca la sèrie, la que penjaré demà a Flickr i al grup, i amb la qual vull agrair novament la incondicional ajuda dels meus fills, sense ells no hagués sigut el mateix. Us estimo molt, guapíssims!

4 comentaris:

  1. I estàn guapíssims en aquesta foto!!!! Se'ls veus feliços de col.laborar.
    El temps... precisament avui la Mayte tambè reflexionaba sobre ell. Quam som feliços i ens sentim plens fuig per les mans com la sorra de la platja...quina gran injusticia!!! i quan estem atabalats....
    Ja tinc ganes de vuere totes les teves fotos juntes d'aquest mes!
    Un petò ben gros!

    ResponElimina
  2. certament, fer fotos amb aquests com a models es més fàcil :P

    ResponElimina
  3. Gemma! Ya te lo he dicho por flickr, pero me fascinan tus fotos...y esta imagen es hermosa, sus miradas y esos libros que ya van llenando de imaginación sus momentos, y si el tiempo...a veces vamos tan de prisa y otras tan despacio que llega un punto que todo se queda como suspendido.

    Un beso grande!

    ResponElimina