diumenge, 24 de febrer de 2013

Gats


Avui tenia prevista una altra entrada, però divendres un fals click va enviar a prendre pel sac tot el que tenia escrit. Sort que estava a la biblioteca perquè sinó el crit hagués sigut descomunal. Espero no haver clicat el suprimir quan ho vaig copiar al llapis de memòria i demà poder-ne recuperar la còpia. Però sempre hi ha alternatives i seguint al mateix lloc, us deixo les fotografies d’uns companys de visita a Rupit. Simpàtics! veritat? els hi encantava la càmera.


No ser què hi ha entre els animals i jo que no... no m’agraden! O més aviat soc jo amb els animals, perquè ells em sembla que no en tenen cap culpa, menys quan un gos em mossega, allò si que va ser un atac a traïció! Mai més he tornat a passar per aquell camí, i quan veig o tan sols sento gossos de lluny giro cua i cap allí no se m’hi ha perdut res. No hi puc fer res, o si, no ho ser, però em fan por. De totes maneres no li dono masses voltes, amb la condició humana a vegades em passa igual.


7 comentaris:

  1. Excel·lent seguiment de les trapelleries felines.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. A mi ja ho saps m'enamoren els gats...però, no sempre ha estat així. Tota la vida havia pensat que preferia viure amb un gos abans que un gat...i des que vaig tindre la meva gata, que tot això va cambiar. Els gats son màgics, t'atrapen i ja no escapes. Aquests de Rupit son un ejemple. El primer (preciòs) i el segon, un encant encantat de ser fotografiat. Les fotos tenen una llum preciosa. M'encanten...ja t'ho pots imaginar.

    ResponElimina
  3. Molt guapo! Llàstima que jo els tinc al·lèrgia :(

    ResponElimina
  4. Qué suerte que se haya dejado fotografiar,con lo tímidos que son!!

    ResponElimina
  5. Gemma,m'agrada molt com enfoques tot el contigut del teu bloc.Tens reportatges molt interesant i segur que hi passo sovint.Una abraçada desde Blanes.

    ResponElimina
  6. Gemma me maravillan los gatitos, soy mas de perros ... pero estas fotos son preciosas, los paisajes y el contraste es único. Enhorabuena

    ResponElimina
  7. Hola Gemma,perdona'm,no voldria ser pesat,peró et deixo aquí també l'enllaç del meu bloc per si no entres gaire a google+.Gràcies.

    elmeubagul.blogspot.com

    ResponElimina