dissabte, 9 de març de 2013

Les receptes anticrisi

Els meus blocs, una extensió de mi mateixa, em deien fa uns dies en un comentari al bloc de cuina. Potser si són aquestes les paraules idònies del camí que vull seguir, per no caure en frivolitats o en una pantomima més, encara que el que per alguns pot semblar una pantomima per altres és un modus vivendi, i tot és prou lloable. Fem per trobar la felicitat i cadascú tenim els nostres mètodes.

Veieu, ja torno a filosofar, sóc una romàntica, o tot plegat deu ser que el fred d’aquest hivern m’ha trasbalsat i fa aflorar el meu sentit de supervivència. Ha sigut un hivern fred, en tots els sentits. La nit de Nadal la calefacció va dir prou, d’això sembla que n’hem sortit victoriosos, aviat tindrem la primavera aquí, però aquest mes passat el nombre d’aturats va arribar a l’esgarrifosa xifra dels cinc milions, i això si que deixa a un ben glaçat. I aquí volia arribar, per parlar-vos no en com evitar que la llista d’aturats continuïn creixent, per desgràcia no en tinc la solució, sinó de com des del meu bloc de cuina m’agradaria compartir amb tots vosaltres totes aquelles receptes que ens ajudin a que amb menys recursos podem continuar fent una cuina atractiva, que menys amb enginy sigui més, que posar un plat a la taula continuï sent malgrat les circumstàncies quelcom divertit, que de la nostra cuina en surtin plats bons, sans i econòmics. I us animeu també a compartir les vostres històries a la cuina en temps de crisi? M’agradaria també conèixer-les. Us hi espero!


I quan a pocs quilòmetres de casa ja es comença a percebre l'esclat de la primavera amb els ametllers florits, aquí a Vidreres continuem amb un paisatge completament d'hivern.


6 comentaris:

  1. Em adhreixo a les paraules dites, i les qeu t'han dit... ets valenta i auténtica...i els teus blogs així ho demostran. Endevant amb qualsevol projecte que iniciis...sortirá be!

    ResponElimina
  2. Els ametllers florits son sempre el senyal que ja som aprop de la primavera.
    Una abraçada i bon cap de setmana

    ResponElimina
  3. Romàntica, idealista, supervivent:))
    Realista. Molts moments de la història tan sols la societat civil és qui tira endavant,
    Compta amb mi,
    Una abraçada i comencem la setmana!

    ResponElimina
  4. No sé si ha quedat publicat,
    havia posat:
    Romàtica, idealista, supervivent:))
    En tot cas, molts moments de la història ens hem en sortit gràcies a iniciatives que han sorgit de la societat civil! com la teva,
    Una abraçada i comencem la setmana!! que no és poc!

    ResponElimina
  5. Els teus blocs són un reflexa de la inquietud que mou un món millor!

    ResponElimina
  6. Ui no, jo pel menjar no miro mai el preu. Puc estalviar en tot lo altre, en roba, tecnologia, cine, etc. Però amb el menjar no s'hi juga!

    ResponElimina