dimecres, 22 de maig de 2013

Primavera

Fa dies que no escric aquí. Aquestes darreres setmanes el blog de cuina m’ha tingut una mica més ocupada, les noves seccions em tenen entusiasmada i he oblidat una mica aquest lloc, encara que no he deixat de sortir amb la càmera i fer fotos que vull compartir. També tinc pendent fer-hi un petit canvi d’imatge, fa dies que ja em volta pel cap però a casa els ‘problemes informàtics’ s’amunteguen i hem de compartir les estones per poder tenir accés al ‘mig ordinador’ que tenim (ja desitjo que ens tornin  almenys el mini-portàtil, amb ell si més no us puc visitar, per la resta he tornat a la ploma i al paper).


Mentrestant un deixo imatges de la primavera, doncs aquest any està esplendorosa, de les que a mi m’agraden, no suporto els anys que passem de la fred a la calor com aquell que passa pàgina.




4 comentaris:

  1. Excel·lents imatges primaverals.
    Del blanc al vermell i del blau al verd de fons, simfonia de colors!.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. per fi un any que podem aprofitar la roba que en diuen d'entretemps :P

    ResponElimina
  3. Son molt maques,Gemma! Desprès de veure aquestes imatges,dona ganes de sortir i no parar de fer fotos i passejar pel camp.

    Una abraçada,Guapi!

    ResponElimina
  4. Totalment dacord amb tú! A mi tambè m'agraden les primaveres com la d'aquest any :) Molt maques las fotografies! Una abraçada!

    ResponElimina