diumenge, 30 de juny de 2013

La vuelta al mundo {aigua}

Mentre transito tot el cap de setmana entre rentadores de mantes i nòrdics, amb les mans dins el safareig ensabonant el darrer jersei de llana de la temporada que encara restava dins el meu armari, també rumio amb aquest text. Com es podria dir per l’ocasió, estic seca de paraules. Acostumats com estem a que quan obrim l’aixeta en surti aigua, ens costa plantejar-nos la importància cabdal d’aquest bé, potser d’aquí la dificultat que tinc aquest mes per omplir aquesta pàgina, o potser perquè estic un xic cansada, potser perquè somio amb platges de sorra blanca, oceans d’aigües cristal·lines i gandules sota les palmeres, encara que també em podríeu plantejar aquesta com una activitat no del tot segura. Mentre busco una alternativa a aquest mes de juliol per no passar-lo només entre rentadores i mans dins el safareig, els nois ja tenen un campus de futbol organitzat, no penso més en aquestes quatre ratlles i us deixo amb les imatges que ha donat de si aquest mes La vuelta al mundo. Desitjo que us agradin! :)


Podeu consultar la resta de fotografies al meu àlbum de Flickr.

4 comentaris:

  1. Preciosos rams que omplen la teva pag d'alegria!!!! potser m'agrada especialment aquests primers plans laterals de l'aigua i la flor atrapats en el gerro deixant que la llum els doni les últimes espurnes de bellessa.
    PRecioses fotos!!!!!!

    ResponElimina
  2. M'agraden molt Gemma i m'agrada veure com experimentes amb coses noves i te'n surts magníficament.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Les fotos dels rams de flors són espectaculars. Si aquests són els gerros que decoren casa teva segur que està preciosa amb tant de llum i color! Montse

    ResponElimina