diumenge, 11 d’agost de 2013

Temps per renovar-se

El mes d’agost circula a un altre ritme, ja he dit sempre que per mi és el mes que parteix l’any en dos, on un espera que més enllà les coses siguin millors, si més no renovades. Aquest any ha coincidit amb les meves vacances d’estiu i aquesta sensació de letàrgia encara m’és més evident. Són dies de sol i platja, de descans, on la cuina i les tasques domèstiques també prenen un caire diferent, almenys això intento, per carregar piles i embetumar-se  de totes aquestes sensacions d’estiu, que m’uneixen encara més als meus fills, que no paro de captar-ne cada moment amb la meva càmera.
Aquests dies em trobareu poc per aquí, també en necessito descansar, a vegades escriure sobre les pròpies emocions produeix desgast, la càrrega emocional d’alguns d’ells fa necessari aturar-se, parar de buscar dins un mateix aquelles respostes que el temps em donarà.
Si ho desitgeu el nostre estiu també el podeu trobar al meu compte de Flickr, el lloc de la xarxa per on més em moc aquests dies. Us hi espero!


3 comentaris:

  1. Sembla mentida, com has après, com un amaestrador circens, a copçar la llum.
    Fantàstiques...
    Petons i disfruta!!!!!

    ResponElimina
  2. Entre sol, mar i contrallums et desitjo que passis un bon estiu i carreguis bateries.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Dons descansa i disfruta d'aquest Agost,Gemma! Si passat l'estiu tornes per Rere la Camera,aqui estarem esperant les teves novetats fotografiques.

    Una forta abraçada.

    ResponElimina