dilluns, 23 de desembre de 2013

Els meus millors desitjos per a tots, avui i sempre! ♥


Aquests darrers dies he donat moltes voltes amb com em sento i com sento aquestes dates enguany, com el senyor Scrooge lluitant contra els esperits del Nadal, com si per la xemeneia s’hagués esfumat tot l’esperit d’altres anys. No estic trista, perquè em sento afortunada per tot el que tinc, el que sóc i com sento les coses, però l’any m’ha portat a viure-ho d’aquesta manera i finalment m’hi deixo portar.

Demà, com ja fa dinou anys, faré el sopar de la nit de Nadal, gaudirem de la companyia mútua i brindarem per tot allò viscut i compartit. Ara miro enrere i sou tots vosaltres els que també teniu cabuda en la nostra taula, en els nostres cors, petits i grans moments compartits d’una manera o altre, ja sigui amb quatre paraules, dies o la vida sencera.  Moltes gràcies, gràcies per tots aquests moments, perquè així construïm i vivim la vida.

Els meus millors desitjos per a tots, avui i sempre! ♥


Estos últimos días le he dado muchas vueltas a como me siento y como siento estas fechas este año, como el señor Scrooge luchando contra los espíritus de la Navidad, como si por la chimenea se hubiera esfumado todo el espíritu de otros años. No estoy triste, porqué me siento afortunada por todo lo que tengo, lo que soy y como siento las cosas, pero el año me ha llevado a vivirlo de esta manera y finalmente me dejo llevar.

Mañana, como ya hace diecinueve años, haré la cena de Nochebuena, disfrutaremos de la compañía mutua y brindaremos por todo lo vivido y compartido. Ahora miro hacia tras y sois todos vosotros los que también tenéis cabida en nuestra mesa, en nuestros corazones, pequeños y grandes momentos compartidos de una manera u otra, ya sea con cuatro palabras, días o la vida entera. Muchas gracias, gracias por todos estos momentos, porqué así construimos y vivimos la vida, de pequeños detalles.

Mis mejores deseos para todos, hoy y siempre! ♥

6 comentaris:

  1. Et desitjo tot el millor Gemma.
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Ademés d'una fotògrafa hi ha dins teu una poeta...precioses paraules... el mateix dic, uns ens inspirem en els altres i no podriem viure sense aquesta simbiosis. Desitjo que siguis molt feliç avui i sempre, i ho poguem compartir!

    ResponElimina

  3. Bones Festes, Gemma,
    Un desig: Que tot marxi bé per tu i els teus
    Una abraçada,
    Una cançó:http://www.youtube.com/watch?v=NSCYFcneCR4

    ResponElimina
  4. Oi tant!
    Precisament sento que hem passat el Nadal juntes!

    ResponElimina
  5. jo encara no he organitzat mai cap dinar de nadal i mentre els meus tiets aguantin, seguiré sense fer-ho :P

    ResponElimina
  6. Imagen preciosa y hermosa me encanta Gemma

    ResponElimina