dimarts, 31 de desembre de 2013

Feliç 2014


S’acava aquest 2013 i intento fer-li un repàs però és tan el viscut...! No me n’emporto tristeses, perquè aquest any que deixo enrere sobretot ha estat ple de calidesa humana, es la millor sensació que en tinc d’ell, amb la qual arribo a aquest darrer dia de l’any, amb el cor emocionat en el qual hi cabeu tots. Des dels meus fills a amics veïns que mai heu deixat de ser-hi quan calia i quan no,  amigues que fa poc vareu arribar a la meva vida i ja en sou una part molt important, més del que us imagineu, amic amb qui comparteixo 52 setmanes de repte fotogràfic i sense el qual ja no podria concebre les meves setmanes,  tots aquells que formeu part de Lío de fotos, no us podeu imaginar quanta companyia m’heu fet, i totes i tots aquells que d’alguna manera o altra heu entrat a la meva vida a través de la xarxa o no i us he sentit molt prop.  Gràcies, de tot cor, gràcies per tot el rebut, per tot el compartit.

Per a tots, els meus millors desitjos pel 2014!


Se termina este 2013 y intento hacerle un repaso pero es tanto lo vivido…! No me llevo tristezas, porqué este año que dejo atrás sobretodo ha estado lleno de calidez humana, es la mejor sensación que tengo de él, con la cual llego a este último día del año, con el corazón emocionado en el cual cabéis todos.  Desde mis hijos a amigos vecinos que nunca habéis dejado de estar cuando hacía falta y cuando no, amigas que hace poco llegasteis a mi vida y ya sois parte muy importante de ella, más de lo que os imagináis, amigo con quien comparto 52 semanas de reto fotográfico y sin el cual ya no podría concebir mis semanas, todos aquellos que formáis parte de Lío de fotos, no os podéis imaginar cuanta compañía recibida, y todas y todos aquellos que de alguna manera u otra habéis entrado en mi vida a través de la red o no y os he sentido muy cerca. Gracias, de todo corazón, gracias por todo lo recibido, por todo lo compartido.

Para todos, mis mejores deseos para el 2014!

3 comentaris:

  1. Els meus millors desitjos per a l'any nou també per a tu.
    Una abraçada Gemma

    ResponElimina
  2. Gemma, eres de los regalos que me deja el 2013!! Muchas felicidades, guapa!!! Besotes para ti y los tuyos

    ResponElimina
  3. Que aquest 2014 et porti la pau i la serenor que t'ha faltat al 2013. Petonets!!!!

    ResponElimina