divendres, 3 de gener de 2014

Angoixa, el meu dia llueix bonic avui


Angoixa, hi ets cada dia en el  meu despertar, obro els ulls i tu dins meu, com dos amants abraçant-se en la nit més llarga, ofec, buscant respostes a la teva existència. Perquè? Quines són les meves pors? Fugisseres, no us localitzo. Aixeco la vista, el meu dia llueix bonic avui, et surto a buscar, perquè angoixa, no venceràs.


Angustia, mi día luce hermoso hoy



Angustia, estás cada día en mi despertar, abro los ojos y tu dentro de mí, como dos amantes abrazándose en la noche más larga, ahogo, buscando respuestas a tu existencia. ¿Por qué?  Cuáles son mis miedos? Huidizos, no os localizo. Levanto la vista, mi día luce hermoso hoy, te salgo a buscar, porqué angustia, no vencerás.

6 comentaris:

  1. Esperem tenir molts dies lluents durant l'any 2014.
    Una abraçada Gemma

    ResponElimina
  2. Bravo!!!! Sortir, mirar al sol i despreciar l'angoixa.
    Precioses fotos, un horitzò, un futr gran i ample... no el perdis.

    ResponElimina
  3. Ja t'he comentat a Facebook,però afegiré una cosa mes, escriu més sovint si us plau!!!
    Un petonet.

    ResponElimina
  4. Si,escribe por favor y saca toda esa angustia,mándala de viaje,lejos,muy lejos y con billete de ida....

    Un abrazo

    ResponElimina
  5. Si,escribe por favor y saca toda esa angustia,mándala de viaje,lejos,muy lejos y con billete de ida....

    Un abrazo

    ResponElimina
  6. Preciosas fotografías, un cielo espectacular!!!!!!
    Un fuerte abrazo.

    ResponElimina