dimarts, 22 d’abril de 2014

working on a dream

Andar descalza, vivir mil historias, como en los libros, son cosas que me gustan, pero no sé ni andar descalza y ni vivir historias, la primera porqué tropiezo, la segunda porqué temo, pero entre caídas y miedos, vivo, este sueño que es mi vida. Cierro los ojos, mil aventuras por vivir están ahí, bajo mis pies, estos pies que me llevan por la vida, por este sueño que es mi vida.

Como parte de mi reto 52 semanas, estos días quiero mostraros cosas que me gustan, que me hacen sonreír, que me sacan de esta jaula en qué se transforma a veces mi día. 



3 comentaris:

  1. Aixi,si,Gemma, ara es el temps que has de veure les coses en positiu i sumar mes que restar. La primavera esta plena de llum i de color que passaran entre els barrots d'aquesta gavia i t'alliverara d'aquestes pors i a no tornar a caure en el camí. Et queda molt per fer,amiga......Endevant!!!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  2. Hola Gemma, he arrivat aquí per casualitat i m'agrada molt el que he vist, així que em quedo per seguir-te.
    Igualment et deixo el meu blog per si et ve de gust passar-hi: http://canditoledofotografia.blogspot.com.es/

    La fotografía que ens mostres es elegant i original, molt bona proposta.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. Una cançó preciosa del Boss, una foto immillorable. I unes paraules que et fan pensar... He arribat pel teu blog de cuina, però em quedo per aquí també. M'ha captivat! I sigui quin sigui el teu estat, pensa sempre que quan es tanquen les portes, sempre s'obre una finestra. Tenim molt temps i molt món per a descobrir!! Una abraçada.

    ResponElimina